کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق فرود اضطراری یک بالگرد آموزشی هوانیروز در حومه اصفهان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام فرزانه: رای دادن برای سرنوشت کل ملت مهم است

  • کد خبر: ۲۱۳۴۱۳
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
حجت‌الاسلام فرزانه: رای دادن برای سرنوشت کل ملت مهم است
امام‌جمعه موقت مشهد گفت: انتخاب یک مجلس قوی یا ضعیف ۲ سرنوشت متفاوت را برای همه رقم خواهد زد از این رو رای دادن برای سرنوشت کل ملت مهم است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد افزود: حضور حداکثری و فراوان واجدان شرایط رای دادن در انتخابات، نشان دهنده مشروعیت نظام است.

وی ادامه داد: مسوولان در انتخابات از نظر یکایک واجدان شرایط رای دادن مطلع می‌شوند و انتخابات باعث تعیین سرنوشت خود و دیگران در آینده کشور است.

خطیب موقت جمعه مشهد گفت: دشمن از مشارکت کم مردم در انتخابات سوء استفاده و این گونه عنوان می‌کند که نظام مورد تایید مردم نیست و سپس دشمن دست به اقدامات مختلف از جمله ناامنی و دیگر اعمال خصمانه می‌زند.

فرزانه افزود: باید توجه داشت مشارکت کم واجدان شرایط می‌تواند خسارت زیادی به کشور وارد کند لذا واجدان شرایط، حضور حداکثری در انتخابات را یک واجب شرعی تلقی کنند و به آن توجه کافی داشته باشند.

امام جمعه موقت مشهد درباره خصوصیات نمایندگان مطلوب و اصلح نیز گفت: نماینده اصلح باید برای ریشه کن کردن فقر و فساد عزم جدی داشته باشد و برای اقشار محروم و مستضعف دل بسوزاند و به فکر معیشت و فرهنگ و دنیا و آخرت مردم به صورت همزمان باشد.

فرزانه افزود: همچنین نماینده اصلح کسی است که سدی محکم در برابر طمع ورزی دشمنان این کشور باشد.

وی همچنین در توصیف مسوولان شایسته در جامعه اسلامی ادامه داد: مسوولان نباید به مسوولیت، نگاه بهره برداری و یا شکار موقعیت‌های مادی داشته باشند، به قول یک کاریکاتور، نباید مسوولی که تازه منصوب شده با دوچرخه وارد اداره شود و پس از پایان دوره فعالیت با خودروی مدل بالا مسوولیت خود را ترک کند، متاسفانه در این مدت نتوانسته ایم خوی اشرافی گری را جمع و از آن دوری کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->